Zaznacz stronę

Pytania i odpowiedzi

1. Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w sklepie MagicznaBielizna.pl nie trzeba się rejestrować. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą mogli Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zakupów, możliwość śledzenia statusu zamówienia.

2. Jakie są zalety rejestracji?
Rejestracja w sklepie MagicznaBielizna.pl to wiele dodatkowych korzyści: – dostęp do złożonych zamówień – sprawdzanie statusu – dostęp do historii zamówień – ułatwione zakupy kolejnym razem – Państwa dane są zapisane na naszej stronie i uzupełniają się automatycznie
3. Czy mogę otrzymać paragon z moim numerem NIP?
Oczywiście istnieje możliwość otrzymania paragonu z numerem NIP. W tym celu po złożeniu zamówienia skontaktuj się z nami wysyłając e-mail z numerem NIP na adres: sklep@magicznabielizna.pl
4. Czy mogę zwrócić towar?

Tak, towar można zwrócić, ale nie później niż przed upływem 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i odesłać na adres:

Angelika Miszalska-Kamińska
Malwowa 7B
05-825 Czarny las

Szczegółowa instrukcja i warunki zwrotu znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje” oraz w Regulaminie sklepu.

5. Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?

Zmienić adres wysyłki można w każdym momencie pod warunkiem że przesyłka nie została wysłana.

W tym celu należy wysłać do nas aktualne dane na adres sklep@magicznabielizna.pl

6. Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?

Tak, wysyłamy za granicę. Przesyłki zagraniczne muszą zostać opłacone z góry. Szczegóły kosztów przesyłki są w zakładce „Koszty wysyłki”

7. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?

MagicznaBielizna.pl ma do wyboru następujące formy płatności

– płatności internetowe imoje (BLIK, przelew online, płatność kartą)

– przelew tradycyjny (po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu np. przy indywidualnej wycenie wysyłki)

8. Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?

Edycji danych osobowych mogą Państwo dokonywać w każdym momencie. Wystarczy się zalogować i przejść do zakładki „Zmień moje dane”.

9. Jak prawidłowo dobrać rozmiar?

Wielu producentów stosuje różne oznaczenia swoich rozmiarów. W karcie produktu znajduje się aktywny link „Tabela rozmiarów” który przekieruje Państwa do rozmiarówki danego producenta. Na bieżąco wzbogacamy swoją ofertę dlatego jeśli zauważą Państwo iż nie ma interesującej Państwa tabeli rozmiarów prosimy o kontakt na skrzynkę sklep@magicznabielizna.pl . Niezwłocznie wyślemy interesującą Państwa rozmiarówkę.

10. Otrzymałam/Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła?

W takim przypadku prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta +48 506 328 938 lub e-mail sklep@magicznabielizna.pl , gdzie uzyskacie Państwo nr przesyłki oraz sprawdzimy jej aktualny status.

11. Dostałam / Dostałem kod rabatowy: kod nie działa lub nie wiem gdzie go wpisać

Kod rabatowy należy wpisać w koszyku, poniżej znajduje się instrukcja. Jeśli kod nie działa proszę o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod nr telefonu +48 506 328 938 lub e-mail sklep@magicznabielizna.pl . Podeślemy prawidłowy kod rabatowy

12. Nie dostałam / dostałem kodu rabatowego

Kod rabatowy jest wysyłany automatycznie po zapisaniu do newslettera. Czasami zdarza się jednak że nasza poczta wpada do folderu „spam” naszych klientów. Prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić ten właśnie folder. Jeśli kodu nie ma prosimy o kontakt na mail sklep@magicznabielizna.pl .

Informacje

Pytania i odpowiedzi

Polityka prywatności

Regulamin

Regulamin newslettera

Blog

Sklep

O Nas

O produktach

Moje konto

Koszyk

Zwroty i reklamacje

Zakupy

Producenci

Tabele rozmiarów

Koszty wysyłki

Czas realizacji

Skontaktuj się z nami

Kontakt

sklep@magicznabielizna.pl

+48 506 328 938

Facebook

Instagram

Płatności obsługuje

© Copyright 2024 MagicznaBielizna.pl Wszelkie prawa zastrzeżone