Wczytuję dane...
Pytania i odpowiedzi

1. Czy muszę się zarejstrować aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w sklepie MagicznaBielizna.pl nie trzeba się rejestrować. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą mogli Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zakupów, możliwość śledzenia satusu zamówienia

2. Jakie są zalety rejestracji?

Rejestracja w sklepie MagicznaBielizna.pl  to wiele dodatkowych korzyści:

- dostęp do złożonych zamówień

- sprawdzanie statusu

- dostęp do historii zamówień

- ułatwione zakupy kolejnym razem - Państwa dane są zapisane na naszej stronie i uzupełniają się automatycznie 

- uczestnictwo w programie lojalniściowym MagicznaBielizna Royal Club

3. Pojawia się komunikat "Zaloguj się aby skorzystać z wybranej formy płatności"

Oznacza to że w polu "Rodzaj płatności" wybrałeś płatność punktami. Płatność ta jest dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów. Aby przejść dalej należy wybrać w tym polus "Przelew " lub "Za pobraniem"

 

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście istnieje możliwość otrzymania faktury VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia należy  wybrać opcję "Proszę o załączenie fakturyVAT"

5. Czy mogę zwrócić towar?

Tak, towar można zwrócić/wymienić nie później niż przed upływem 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu/wymiany towaru który znajduje się na odwrocie faktury VAT. Zwracany towar nie może nosić oznak użycia. Szczegóły znajdują się w regulaminie sklepu

https://magicznabielizna.pl/_cms/view/-7/regulamin.html

Zapakowany towar prosimy wysłać na adres

Netpom Jacek Pomarański, Czerwonka Parcel 46j, 96-500 Sochaczew z dopiskiem „zwrot sklep magicznabielizna.pl”

6. Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?

Zmienić adres wysyłki można w każym momencie pod warunkiem że przesyłka nie została wysłana. W tym celu należy wysłać do nas aktualne dane na adres sklep@magicznabielizna.pl

7. Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?

Tak wysyłamy za granicę. Przesyłki zagraniczne muszą zostać opłacone z góry. Szczegóły kosztów przesyłki są w zakładce "Koszty wysyłki'

8. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?

MagicznaBielizna.pl ma do wyboru następujące formy płatności

- za pobraniem

- płatności internetowe Przelewy24.pl (opcja Paypal, karta kredytowa oraz FERBUY opcja zapłaty dopiero po otrzymaniu towaru)

- przelew tradycyjny

9. Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?

Edycji danych osobowych mogą Państwo dokonywać w każdym momencie. Wystarczy się zalogować i przejść do zakładki "Zmień moje dane"

10. Jak prawidłowo dobrać rozmiar?

Wielu producentów stosuje różne oznaczenia swoich rozmiarów. W karcie produktu znajduje się aktywny link "Tabela rozmiarów" który przekieruje Państwa do rozmiarówki danego producenta. Na bieżąco wbogacamy swoją ofertę dlatego jeśli zauważą Państwo iż nie ma interesującej Państwa tabeli rozmiarów prosimy o kontakt na skrzynkę sklep@magicznabielizna.pl. Niezwłocznie wyślemy interesującą Państwa rozmmiarówkę.

11. Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła?

Czasami przesyłka jest dostarczana gdy Odbiorcy nie ma w domu i nie ma możliwości pozostawienia awiza lub też awizo zaginie. W takim przypadku prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta pod nr 570 040 096 lub e-mail sklep@magicznabielizna.pl, gdzie uzyskacie Państwo nr przesyłki

12. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, przyjmujemy zamówienia telefoniczne w godzinach pracy biura od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 pod nr telelefonu 570 040 096

13.  Dostałem kod rabatowy: kod nie działa lub nie wiem gdzie go wpisać

Kod rabatowy należy wpisać w koszyku, poniżej znajduje się instrukcja. Jeśli kod nie działa proszę o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod nr telefonu         570 040 096 lub e-mail sklep@magicznabielizna.pl. Podeślemy prawidłowy kod rabatowy

14. Nie dostałem kodu rabatowego

Kod rabatowy jest wysyłany automatycznie po zapisaniu do newslettera. Czasami zdarza się jednak że nasza poczta wpada do folderu "spam" naszych klientów. Prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić ten właśnie folder. Jeśli kodu nie ma prosimy o kontakt na mail sklep@magicznabielizna.pl.

Magiczna Bielizna na Facebooku
Bony podarunkowe